
De uitdaging
Suzanne verlangt naar meer diepgang en voldoening in haar werk
Suzanne is al jarenlang een succesvol ondernemer in de wereld van copywriting en contentmarketing. Ondanks haar ervaring en expertise, merkte ze dat ze toe was aan iets nieuws. Ze verlangde naar meer diepgang in haar werk, naar een andere richting die haar meer voldoening zou geven. Maar waar begin je, als je zoveel hebt opgebouwd? Alles radicaal omgooien was riskant en ze wilde haar bestaande klanten en diensten niet verliezen. Suzanne wist dat ze een nieuwe koers wilde varen, maar de weg daar naartoe was nog onduidelijk. De workshop ‘Doelen stellen en behalen’ hielp haar.
“Veel van mijn doelen kende ik wel, maar ik was er nooit eerder zo bewust mee bezig geweest.”
Ik schoof mijn droom naar achteren
Suzanne is copywriter en contentmarketeer. Maar naast het schrijven van teksten voor bedrijven, heeft ze altijd een diepe passie gehad voor boeken. ‘Het copywriting werk levert direct geld op. Het schrijven van boeken is meer een langetermijnvisie. Alles wat je nu doet aan je zichtbaarheid en bekendheid op dat vlak, levert soms pas jaren later iets op. Ik koos dus vaak voor de klussen en schoof mijn droom om meer te doen met mijn boeken vaak naar achteren,’ legt Suzanne uit.
Ik was nooit eerder zo bewust met doelen bezig
Toen Suzanne over de workshop ‘Doelen stellen en behalen’ hoorde, besloot ze deel te nemen. In één dag tijd, kreeg Suzanne een hoop nieuwe inzichten. ‘Veel van mijn doelen kende ik wel,’ zegt ze. ‘Maar ik was er nooit eerder zo bewust mee bezig geweest. Ik kreeg nieuwe inzichten en leerde hoe ik keuzes kan maken die me dichter naar mijn doelen helpen. De workshop is niet alleen gericht op bepalen van je doelen, maar ook op het maken van een plan om er te komen.’
Door betrokkenheid, merk je dat je verder komt
Suzanne is erg tevreden over de workshop. Met name de betrokkenheid van Arvid vond ze erg fijn. ‘Arvid denkt echt met je mee en heeft op al je vragen antwoord. Hij kijkt naar wie jij als persoon bent en wat bij jou past. Door die betrokkenheid, merk je dat je verder komt. Ik zou deze workshop zeker aanbevelen aan anderen. Sterker nog: dat heb ik al gedaan.’
Over Suzanne
Suzanne Peters is al bijna 15 jaar copywriter en content marketeer. Dit doet ze voor zowel de eenmanszaken als grotere multinationals. Als auteur heeft ze meer dan dertig boeken op haar naam staan. Twee van haar boeken kregen een wildcard-nominatie voor ‘Beste romantische boek’.
Workshop “Doelen stellen en behalen”
Heb je het gevoel dat je hard werkt, maar geen duidelijke vooruitgang boekt? Ondernemers worstelen vaak met het stellen van duidelijke doelen en een plan om deze doelen te bereiken.
Zonder duidelijke richting verlies je niet alleen tijd, maar ook je motivatie en energie. Dit gebrek aan structuur veroorzaakt stress en zorgt ervoor dat je een werk- en privéleven hebt wat uit balans is.
Je weet dat je veel in je mars hebt, maar je hebt een duidelijke strategie nodig om dit volledig te benutten.